fredag 30 mars 2012

Vad är väl en födelsedag?

Rar present från rar vän

Här ska bakas...

Några av de fina presenterna

Kära Gerbera


Efterlängtade pinocchiotårtan
Ja, vad är en födelsedag utan rara vänner och fina familjemedlemmar? Jag är glad bara att de finns och så blir jag ännu mer bortskämd genom att få massa fina saker. Tänk va! Och så att äntligen få äta favorittårtan. Som jag har väntat på den, må ni tro. 

Tack alla för en strålande dag! Ja, till och med vädergudarna firade mig med många presenter i form av solsken, snö, regn och hagel. Och jag som inte ens försökt beställa fint väder... (men gudarna kanske kan våra bemärkelsedagar utantill vid det här laget).

Nu mera födelsedagsmys. Trevlig helg på er, gott folk!
Kram Lina

3 kommentarer:

  1. Grattis vännen igen och tack för att jag fick fira den med dig! Kram Emilie

    SvaraRadera
  2. God natt !

    Grattis hälsningar från mig med ;)
    Hoppas att du har haft en fin födelsedag!
    Vilka ljuvliga presenter ;)
    Nu blir det mycket bak eller hur ?

    Ha en fin helg ! Kram.kram

    SvaraRadera
  3. Tack! Jo, det kan hända att det blir en och annan cupcake framöver... man blir ju stollig bara av att titta på bilderna i boken :o)
    Kram!

    SvaraRadera