fredag 5 april 2013

Ett litet tips

En ny blogg

Hoppas ni har haft en finfin fredag så här långt. Än är det några timmars fredagsmys kvar! Själv har jag ägnat hela dagen åt barnen. De finaste människorna i världen. Såklart! Men visst, i min värld är livet som småbarnsförälder inte glammigt för fem öre. Matkladd, dreggel och bajsblöjor. Om och om igen. Men jag trivs med mitt kladdiga och oglammiga liv. För det är fyllt av oändligt mycket kärlek och min lilla familj gör mig så förbaskat glad och varm i hjärtat :-)

Önskar er en mysig kväll och en bra start på helgen!
Kram Lina

Pssst! Får jag lov att tipsa om en alldeles ny blogg? Stora å Lilla heter den och tillhör min fina vän Emilie. Ja precis - hon som är helt galet duktig på att sy och pyssla. Under åren har jag fått så mycket fint från henne (på bilden ovanför ser ni en bråkdel av allt hon skapat till mina barn), alltifrån kläder och leksaker till charmigaste inredningsdetaljerna. I love it! Och nu ska vi äntligen få följa med och ta del av ännu mera fint och inspirerande från hennes värld. Tjohoo!

2 kommentarer:

  1. Njuuuut!!! du vännen min av de små liven, tiden kommer ju aldrig tillbaka. Själv njuter jag som en tok av alla mina brorsbarn och våra ljuvliga barnbarn. Alla fyller på med så mycket kärlek och sitt underbara sätt att se på världen. Små förtroenden och stora varma kramar är BÄSTASTE i världen. Trevlig helg från faster Beth <3

    P.S Skall absolut kolla in Emelies blogg D.S

    SvaraRadera
  2. Lyckans du som får så mycket fint av vännen Emilie.;-) var rädd om varandra.
    //gitt

    SvaraRadera