söndag 16 november 2014

Vintertema i all sin enkelhet


Enkelt vintertema vid entrén

Julgran av spillvirke





Nu välkomnar vi vintern och julen. I all sin enkelhet. Den gamla renfällen gillar jag mycket, men eftersom den hårar så förskräckligt får den hålla sig utomhus. Den kan gott ligga och se fin ut på den där enkla sittbänken som jag knåpade ihop av några murstenar och en gammal planka. Och så har jag släpat fram "granen" som jag tillverkade av gammalt spillvirke förra julen. Lagom till advent ska jag sätta dit belysningen också. 

Välkomnande med enkla medel. Det är min melodi. Utan att slösa massa pengar, så tar man vad man har och gör det bästa av det. Fint och eget.

Ha en mysig kväll!
Kramar Lina

3 kommentarer:

  1. Jag är sååå galet käär i den granen!!!!! Fint å mysigt, fattas bara annat fluff, än vår egna��// E-beth

    SvaraRadera
  2. Så himla fint vid er entré!!!
    vi har nu börjat skissa på en ny entré här hemma och det är såå kul!!! Hoppas hoppas vi kan börja bygga till våren. Större hall och en mer inbjudande entré är tanken :)
    Ha det fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jättefint och inbjudande Lina!
    Kram Clara

    SvaraRadera