lördag 2 juni 2012

i väntans tider...

Underbara, rosa liljor




Riddarskåpet i matsalen



Skymt av baren och köket


Min rara farmor gav mig de här härliga liljorna förra helgen, när vi ställde till med kalas. De blommar och doftar helt fantastiskt! Måste säga att de piggar upp helgens ruskväder. Jag håller mig inomhus och pysslar lite här och där. Har bland annat gått igenom lite av Lillemans bebiskläder och börjat tvätta upp dem. Det kliar lite i fingrarna efter att få göra ett nytt rum åt Lilleman och sedan få inreda ett bebisrum... men den som väntar på något gott, väntar väl alltid för länge... ;o)

Nu blir det klippa- och klistrapyssel med Lilleman. 

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Lina

5 kommentarer:

  1. Hej =) Vad mysigt att få inreda bebis rum <3 Verkligen mysfaktor över det. Hoppas du får en toppen dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Ja, det ska bli MYSIGT med bebisens rum. Längtar! Kramar

      Radera
  2. Å vad kul att jag hittade din blogg!!
    Verkligen jättefin, med många inspirerande bilder. Hit kommer jag att återvända många gånger.

    Önskar dig en riktigt mysig söndag.
    //Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att du hittade hit! Jag har kikat in hos dig nu, jättefint har du och jag kommer tillbaka.
      Må så gott!
      Kram Lina =)

      Radera
  3. Åh liljor doftar underbart gott och fin färg!
    Vilket fint skåp som står där
    Ha en jättefin dag Kramis!!!!!

    SvaraRadera