tisdag 10 september 2013

Grattis och Filipin

Höstbukett



Hipp, hipp HURRA! Idag fyller pappa år. Fast det var nog jag som drog vinstlotten idag. Jag kom nämligen ihåg att säga FILIPIN. Tjoho, jag vann! På julafton knäckte vi en tvillingnöt. Pappa och jag bestämde att den som först sa filipin på hans födelsedag skulle vinna en middag.

2013 är inget vidare presentår. Karln min fick en stor jordhög och nu fick pappa ett presentkort på brädgården. Joråsåatte... ;-) Mindre festligt kanske, men välbehövligt. 

Ha en fortsatt fin dag!
Kramar Lina

PS. Måste plocka in mer nyponkvistar, är de inte fina så säg!


1 kommentar:

  1. Sågade ner en ranglig nyponbuske innan idag... Den levde bara i topparna och det är inte så fint.
    Gick fram som en tok i trädgården idag så en jordhög, ja tack;-)
    Dax att sussa!
    Kram anna

    SvaraRadera