onsdag 26 augusti 2020

Kombo'n

 


Att måla vitt. Inte min favoritsyssla (kanske för att jag målat för många vita möbler i mina dagar... eller för att det krävs betydligt mer arbete och finlir för att få ett bra resultat...). Ja, men ibland händer det alltså. För det är ju snyggt med vitt. Det funkar alltid, men helst inte bara vitt, vitt, vitt för då ledsnar jag igen... ;-) Men i kombo med annat, ja då är det LOVELY! Här tillsammans med både rost och mässingsfärgade lyktor och lampor blir den vita byrån allt annat än trist, tycker jag. 

Byrån är målad med Old White och sedan vaxad med Clear Wax plus att kanterna fick en touch av Bright Gold Gilding Wax. Byrån är nätt och lättplacerad med följande mått: H104, B53, D41. TILLÄGG: SÅLD.

Kom och kika vet'ja! Varmt välkommen till butiken! Nu öppet som vanligt på onsdagar, fredagar och lördagar.

Kram Lina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar