torsdag 24 februari 2011

Hej till ett skåp, hejdå till ett annat

Hallskåpet som kanske måste flytta hemifrån

Fina sprickor


Min käraste fick hjälp av ett antal vänliga människor för att släpa hem ett stort skåp till mig häromdagen. Vilken lycka! Tack! Det är högt, tungt och otympligt, men jag tror bestämt att det har kommit för att stanna. Det är som gjort för att stå i vår hall och så får det nog bli...

...men vänta nu, det innebär det att det nya skåpet knuffar undan hallskåpet som jag gillar så mycket?! Se bild ovan.

Ja, så är det. Hur gärna jag än vill ha båda, så måste jag välja. Nu har jag lite separationsångest och får smälta detta, för jag har inte haft en tanke på att göra mig av med hallskåpet. Det är byggt efter de gamla pardörrarna, som på egen hand har ordnat perfekta och charmiga sprickor...

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar