onsdag 24 augusti 2011

Här hör jag hemma

En kopp fika

Favoritplatsen just nu

nymålad kista


i solnedgången
Idag känner jag mig som en krasslig liten trasa, som är både öm, frusen och trött. Det känns dock lite bättre efter en tycka-synd-om-fika och en liten tupplur i nya soffan. Här trivs jag! Ett jädra tjat om denna soffa tänker ni, men faktum är att den är precis vad jag behöver just nu :o)

Nästa gång blir det kanske en glimt av ett shabby-bord. Jag ska bara rycka upp mig en smula...

Ha nu en skön kväll!
Kram Lina

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Mysig soffa
    du har det så fint här
    Tycker att du ska ligga där o ta det lungt det behöver man i bland.
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack Tina! Så sant som det är sagt. Lite lugn och ro har aldrig skadat ;o)
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Åhh men va fint det blev Lina, vilken underbar myshörna! Superduperfina utemöbler, kul med annorlunda form och färg på rottingen än dem "vanliga", u know what i mean :)
    Till nästa sommar ska jag investera i drömmöbler, vi får ta en sväng du och jag då, tihi. Innan dess behövs en massa annat skoj inhandlas ;)
    Kramen / Jeanette

    SvaraRadera
  4. Absolut Jeanette! Du å jag kan nog åka på många shoppingrundor!! Kram söta du!

    SvaraRadera
  5. Haha, ja jag har en känsla av att du och jag skulle kunna fynda mycket härligt på shoppingrundor! :D
    Kramen bästa!
    /Jeanette

    SvaraRadera