måndag 7 november 2011

Lilla jag!


Idag blev jag extra glad! Såg nämligen att jag fått en Liebster Blog Award från Pias blogg Bokbrus. Tusen TACK!


Det är ju fantastiskt roligt att bli uppmärksammad på olika sätt (vare sig det är genom ett tidningsreportage eller en bloggutmärkelse). Jag har ibland funderat på vad jag egentligen pysslar med när det gäller bloggandet, men jag tror helt enkelt att jag inte kan sluta. Jag gissar att det är skapandet i sig som driver mig plus att det är ett fiffigt sätt att nå ut till så många.

Som Pia skriver "det finns mängder av roliga och intressanta bloggar ute i cyberrymden och det här med awarder gör att man hittar till nya favoriter". Jag håller med dig! 
Reglerna för att dela ut Liebster award till fem favoritbloggar är följande:
1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er Awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste : Ha roligt och stötta varandra.

Det finns ju hur många fina bloggar som helst och jag vill egentligen ge allihopa en enda stor KRAM. Tänk vad mycket inspiration som virvlar omkring här ute i cyberrymden tack vare allihopa. Här är nu några jag vill hylla:


Och förstås Hanna som delar med sig av sin vardag med lille Hugo:

Må väl! Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Hej !

    Grattis till din fina Award !
    Ha en fin dag du !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej Lina! Vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg och sen såg att jag fått en award också!
    :-) Var precis en sån där dag då jag behövde lite pepp. Tack snälla! Vore väldigt roligt att ses eller höras. Nyfiken på vad du hittar på nu för tiden. Hälsa gärna på i butiken också. Kram Kerstin

    SvaraRadera