fredag 11 maj 2012

En boll

vecka 27

Kulan har blivit en boll. Och jag undrar vad bollen kommer att bli så småningom... det är ju trots allt tre månader kvar.

Idag har vi införskaffat en spjälsäng till bebis. Hittade en begagnad på Blocket som nu står i ett förråd och väntar på att få flytta in i ett sött rum. Bilder på sängen kan jag alltså lova inom de tre närmsta månaderna ;o) Nu är det tyvärr mycket annat som behöver prioriteras före bebisrummet, men tids nog...

Ha en skön fredag och en härlig helg!
Kram från Tjockis

5 kommentarer:

  1. Kram till dig och bollen också hi hi
    Du är jättefin om magen
    Mysigt att börja planera skönt att ni fick tag i en säng
    Trevlig helg
    Kramar från mig!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej =) Vilken jättefin mage, saknar känslan faktiskt *hihi* Vilken mysig blogg du har! Sparar den så kommer jag igen. Ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig fin maga ...
    Kram karina

    SvaraRadera
  4. Hej. Hittade just hit.
    Mycket fint och inspirerande hem ni har!
    Roligt att jag hittat en blogg till med fin inredning samt lite bebis tips. Kikar absolut hit igen då jag själv är i v 30:)
    Jättefin är du!
    Kram
    Paula

    SvaraRadera