tisdag 11 september 2012

några stenar

ljusgrå marksten

Han är en fena på allt! Karln min har prydligt lagt en sisådär två tusen markstenar vid entrén. Sedan huset byggdes har det bara legat massa grus här (ni vet sån't där elände som bara följer med skor och tassar in i huset... och som gör att man får gråa hår i förtid). Nu blir det lättare att hålla rent både innanför och utanför ytterdörren. En liten bit mur ska också ordnas och sen visar jag förstås fler bilder. 

Hopplösa jag har fått för mig att piffa till ett litet "rum" (snarare en liten "passage") mellan sovrummet och vardagsrummet. Känner inte riktigt för den beige tapeten längre... hm... men kanske lite vit panel? Alltid lika roligt med förändring, men kanske behöver jag lite hjälp av karln i huset... igen. Kanske att en och annan liten mursten kan vänta en liten liten stund bara? *blink*

Må så gott!
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Vilken karl du har =) Blir ju verkligen superfint. Vilken skillnad det måste vara. Ser välkommnande ut! Kram och ha en skön kväll...

    SvaraRadera