söndag 16 december 2012

kransar och kvistar


Julkrans av granris



Jag fick lite granris av mamsen och så svängde jag ihop två enkla kransar till pardörrarna. Sen hämtade jag hem lite tallris för att få lite mer grönt vid entrén. Kan hända att jag pysslar om lite mer här utanför när vädret känns lite mer lockande och när krafterna kommer tillbaka. Bacilluskerna har inte lämnat oss än, så det går lite segt nu. Men jag ska baske mig få upp en gran i vardagsrummet idag. Det är ju tredje advent idag, tjohooo!

Ha en riktigt mysig dag!
Kram Lina

3 kommentarer:

  1. Hej !

    Så fint ! Härligt med att Julpyssla.
    själv har jag haft lite annorlunda veckor.
    Men nu är jag på väg till min wgen familj från min familj.
    Oj vad jag saknar hem.
    Färden från norr till söder hR påbörjats.

    HOppas att ni kryar på er !
    och får krafte till pynta granen :)

    Så många fina inlägg du har gjort .

    Ha de gott nu ! Kram.kram

    SvaraRadera
  2. Såå fina, som du sa i ett tidigare inlägg "less is more". Älskar enkla gröna kransar. Jag svängde ihop två enkla av lingonris iår :)
    Kram Mia

    SvaraRadera