torsdag 19 september 2013

tips för pyssliga

Skapa dina egna charmiga vanthållare

Vanthållare med bilar...


...eller vanthållare med ugglor

Och i regnbågens alla färger!


Till er alla som gillar att sy. Och till alla er andra pysseltokiga. Jag måste få tipsa om oaffen - en jättebra webshop där ni kan beställa massa snygga, söta, roliga och väldigt praktiska tillbehör. En inspirerande sida där kombinationsmöjligheterna näst intill är oändliga. 

Titta bara på dessa underbara vanthållare! Det är min rara, lilla "blogghustomte" Emilie (det var hon själv som sa det ;-) som knåpat ihop dem. Så himla roligt att skapa efter humör, tycke och smak. 

Det är Emilies vän Jenny som driver oaffen, så jag passar på att tipsa lite här. Jag tyckte det var lite skojigt att namnet oaffen uppkom vid en lek i vattnet då två barn busade med sina uppblåsbara djur (en krokodil och en giraff). "Om du dricker vatten så äter jag upp dig, sa oaffen til krokodilen. Haha, raringar!

Alltså kika in här och börja skapa!
Kramar Lina

PS. Vanthållarna kan även användas som filthållare i barnvagnen. Tänk vad fiffigt!

1 kommentar:

  1. Men oj så fina och WOW vilken affär!!! Den ska jag botanisera runt i ordentligt!
    Kram Mia, tack för tipset

    SvaraRadera