söndag 2 mars 2014

mars mars måne





Äntligen. Vabruari är förbi. Tack och lov! Nu är det en ny månad och här ska firas! Mars innebär ju ett riktigt födelsedagsmarathon för oss alla midsommarbarn. Och inte nog med det. Jag har bestämt att det ska bli vår. Japp. Så är det. Det finns alltså mycket att fira denna månad. Välkommen MARS!

Önskar er en fortsatt fin månad :-)
Kram på er
Lina

PS. Jag har inte varit ett dugg flitig och planterat vårlökar (jag bara lånade bilderna från mina tidigare våralbum). Några videkvistar står förvisso på matsalsbordet, men det är också allt. Jag får nog skärpa mig och ta och hjälpa våren på traven...

1 kommentar:

  1. ...jag kan lura dig till skåne!
    Så sa vi alltid, jag antar att det är den ramsan du syftar på? :)
    Ja, det tycker jag låter som ett bra beslut, jag vill med ha vår NUUUUUUUUUUUUUU!!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera