söndag 1 mars 2015

Välkommen mars!


Välkomnar mars månad med en smulig paj



Mums!

Alltså. Mars månad. Välkommen säger jag bara! Bästa månaden på året. Kanske inte den finaste (där tar maj förstaplatsen, men nu snackar vi den BÄSTA månaden). Födelsedagar var och varannan dag är ju inte direkt trist. Snarare väldigt trevligt, kalasigt och smarrigt! 

Det må vara ruggigt och stormigt värre utanför dörren idag, men snart vänder det! I slutet av månaden fyller jag år (tjohoo!) och har jag tur brukar det går det att sitta ute vid en solvägg och fika då.  

Idag knåpade jag och lillstrumpan ihop en smulpaj av det vi hade hemma (blåbär, hallon, hasselnötsmjöl, bovetemjöl, kokosolja, agavesirap och så lite vispad kokosgrädde på toppen).

Okej. Firandet och fikandet har börjat!

Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Herrejisses! Är det redan mars!?

    Vart tog de andra två månaderna vägen...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja du Emma... jag fattar inte heller!
      Kram på dig!

      Radera