torsdag 30 april 2015

huller om buller


Tack till Storebror som designat framsidan av mina visitkort.
Snyggt va?

Och tack till mig själv som fixat baksidan :-)

En liten tjuvkik på vad som kommer finnas i butiken.

Jag vet. Jag är sådär bra på att uppdatera bloggen och Insta. Jag skyller på att jag har hundrafemtiotretton saker att dona med. Samtidigt. Bara att skaffa möbler och måla dem är ett projekt nu innan butikens "verkstadsdel" är färdig. Det står färgburkar och möbler huller om buller i hela huset. I vardagsrumet, sovrummet, gästrummet, badrummet och bastun. Galet! Barnen tycker förstås att det är roligt att bygga hinderbana mellan alla skåp, byråer och stolar som står på korsen och tvärsen här hemma. Jag är livrädd att nån ska göra sig illa och tycker inte det är lika kul, men jag försöker tänka positivt. Jag gör det jag brinner för och det är det som räknas! Livet är för kort för att ha tråkigt. Såde'så :-) 

Tack till alla som hejar på, kikar in här, skickar mail och spontana sms om att det ska bli så himla spännande med mina projekt. Det värmer när det annars känns lite väl rörigt. 

Jag återkommer med bilder från den blivande butiken. Golv, tak och väggar är isolerade och nu står entrén på tur med pardörrar som ska på plats. Sedan dags att måla väggar och tak! Då kommer det kännas som ett jättekliv framåt!

Okej. Bara att köra på. 

Kram på er och ha en underbar Valborg!
Lina

2 kommentarer:

  1. Väntar å väntar å väntar lite till hi hi hi ;D
    Det är såå olidligt spännande, allt är jättefint!!!! Trevlig helg å kram// E-beth å co

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack rara Beth!
      Kramar i massor!

      Radera