fredag 4 september 2015

Julafton i september

Koppar (69 kr) och fat (139 kr) från IB Laursen.

Pall med zinkkant och dörrmatta från IB Laursen.
Färg på dörr: Chalk Paint™ Graphite och Duck Egg Blue (ovaxad).

Koppar i färgen Malva.
Färg på vägg: Chalk Paint™ Graphite.


Igår var det julafton för mig när en pall dök upp från IB Laursen. Ohlala vad roligt det är att jobba! Idag ska jag prismärka och få sakerna på plats. Och som ni ser har kopparna med öra kommit tillbaka. Själv är jag tokig i de svartvita!

Förra veckan flyttade några möbler från butiken och tre nya skåp har fått flytta in. Jag kan meddela att det var en smula rörigt i början av veckan, men med hjälp av båda föräldrarna (som målat, skruvat och möblerat) ser det nu helt okej ut. Inte visste jag att butiken skulle innebära jobb för tre ;-)

Varmt välkomna att kika på nyheterna.
Kramar Lina

1 kommentar:

  1. hej! ja undrar var du köpt den underbara vita lantliga sängstommen som du hadde tidigare??

    SvaraRadera