tisdag 28 augusti 2018

Svart snygging


Skänk Graphite, SÅLD

Tre blogginlägg på en dag. Inte sig likt. Inte alls. Men när man får ett ryck är det väl bara att fortsätta köra. Både med målande och bloggande ;-)

Just nu är det trångt i målarverkstan... Bästa pappsen bygger bord och jag samlar på skåp, skänkar och byråer. Haha! Ja, precis som det ska vara alltså! Jag släpar faktiskt hem en möbel då och då och står i vardagsrummet med penslar och färgburkar. Det påminner om första tiden då jag inte ens hade en verkstad. KÄRA NÅN! En butik utan verkstad! Nej, jag ska skärpa mig och försöka hålla mig till verkstan...  

Denna skänk (som precis förvandlats hemma i vardagsrummet) blev himla tjusig i Graphite med Dark Wax. Kort och gott nätt, enkel och skitsnygg! Och här kommer måtten:

Bredd 143
Höjd 81
Djup 50

Kram på er!
Lina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar