måndag 7 januari 2019

Årets hejdå





Hej och god fortsättning!

Hoppas det nya året börjat lugnt och fint för er! Vi avslutade det gamla året och började det nya i fjällen. Helt fantastiskt med snö, skidåkning, frisk luft, motion, vila, bastubad och pick-nick varje dag. Och främst - mycket tid tillsammans!

Och nu en tillbakablick på år 2018 - tänk vad många möbler som förvandlats verksta'n (se kollage'n ovan). Jag känner mig förstås väldigt produktiv som hunnit med så mycket, men jag är också väldigt tacksam över att så många kunder valt att köpa möbler i just min butik. TACK TACK TACK! 

Ni som följer mig på Instagram och Facebook känner till "Dagens hejdå". Det är många som berättat att det är ett roligt inslag, så jag fortsätter. Tack för att ni hejar på och gläds med mig när möblerna hittar nya hem.

Och så har det blivit några målningsuppdrag mellan varven. Nedan ser ni några av favoriterna. Tack för förtroendet :-)

Nu ser jag fram emot att fortsätta skapandet under detta år. Hoppas vi ses i butiken! Varmt välkommen om du har vägarna förbi, om du är nyfiken på inredning eller om du kanske vill gå en målarkurs. Mer info på hemsidan, designature.se

Ta hand om er!
Kram Lina


Målningsuppdrag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar