onsdag 16 december 2020

Avslut

 










År 2020 går mot sitt slut... tack och lov... det har varit extremt på många sätt för så många. Utifrån mitt och företagets perspektiv känner jag ändå en stor tacksamhet. Det är så många livsverk som gått förlorade detta år och jag är otroligt glad över att ha klarat mig. Tack och lov har så många människor trots allt haft mer tid och lust att skapa i sina egna hem... med färg, möbler och inredningsdetaljer från min lilla butik på landet. Tusen tack till alla som handlat under året, så att gårdsbutiken får leva vidare. 

Som jag nämnt tidigare så kommer bloggen däremot att avslutas. Den får finnas kvar som den är, men troligen blir det inga nya blogginlägg. Möjligen en sista tillbakablick, som jag brukar göra efter året som gått. För er som vill fortsätta följa resan med butiken och mina målningsprojekt hänvisar jag till Instagram och Facebook, där jag uppdaterar några gånger i veckan. Och ni vet ju var jag finns - i butiken på landet (adress Brunnby Märsta med mer information här).

Bilderna visar de möbler som finns till försäljning för tillfället. 

Öppettider kommande veckor:

Vecka 52-53 Stängt

Vecka 1 Öppet Ons, Fre, Lör 11-15

Vecka 2 Ordinarie öppettider: Ons 11-18, Fre 11-17, Lör 11-15

Ta hand om er och njut av julen!

Kramar Lina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar