onsdag 26 januari 2011

Textade möbler


Charmigt slagbord, 850 kr.




Om jag släpar hem en möbel kan den vara röd, lila eller någon annan näst intill otänkbar färg (förresten är det sällan jag som släpar hem möblerna – TACK till er alla som hjälper till). Möblerna är inte särskilt snygga och familjen undrar nog emellanåt om jag är från vettet. Men det tror jag inte att jag är. Skillnaden är nog att jag tänker vitt. Må hända att jag är lite skadad när jag nästan alltid tänker vitt...

Hur som helst gör den vita färgen susen och en liten textrad gör möbeln lite mer speciell. Visar här en liten glimt av mitt maskätna köksbord och byrån som står så vit och grann i hallen.

Det charmiga slagbordet har jag och Emilie målat tillsammans och nu är det till salu. Färgen är antikvit och vi har "shabbat" det lite lagom. Måtten i uppfällt läge är 75 x 60,5 cm och i nedfällt läge 16 x 60,5 cm. Bordet är verkligen lättplacerat och passar i vilken vrå som helst.  Pris 850 kr (SÅLT).

Fler inspirationsbilder från våra hem lär dyka upp här framöver, var så säker :-)

Må så gott! Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar