måndag 6 februari 2012

En bulle i ugnen

vecka 14

Sådärja... då var det dags att bli tjock igen. Magen börjar synas och jag överkonsumerar vissa ätbara ting. Har testat diverse piller mot illamående, men blir då bara ännu mer trött i kolan (som om jag inte är nog så trist som sover så fort jag får chansen). Tack och lov är inte turkisk peppar något farbror doktorn måste skriva ut på recept. Dessa svarta små "piller" gör nämligen susen mot illamåendet. Bortsett från saltlakrits är yoggi, banan+keso och smörgåsar med messmör numera något som jag alltid har inom räckhåll.

Må så gott! Varm kram Lina

Pssst... om ni undrar varför det är lite dåligt med nya inlägg här på bloggen så kan jag meddela att jag sover ;o) men jag ska försöka bättra mig.

8 kommentarer:

  1. Men stort Grattis! Mysigt med en liten bebis! När är det dags? Toppen bra blogg! hälsn Emma

    SvaraRadera
  2. Som sagt, GRATTIS igen!!

    SvaraRadera
  3. God morgon !

    Grattis ! Vad mysigt !
    Det är ju det bästa av livet. Kunna känna denna lyckan och bära ett litet liv!

    Önskar dig all lycka !
    Må så Gott !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis vad kul!
    Hoppas illamåendet släpper snart.
    Jag slapp det ibörjan men har fått det så här mot slutet
    Må så gott
    Kram
    Mona

    SvaraRadera
  5. Underbart hjärtat !! Kramar från Mia med bulle

    SvaraRadera
  6. Stort grattis!! Hur långt blir det emellan barnen??
    M

    SvaraRadera
  7. TACK alla rara! Det känns fantastiskt med en liten, liten, liten människa i magen :)
    Det är beräknat till den 6 augusti, sen får vi se vad ultraljudet säger i mitten av mars. Elvin är drygt 3 år när han blir storebror :)
    KRAMAR till er alla (med eller utan bullar) <3
    Lina

    SvaraRadera
  8. Grattis får jag väl lov att säga igen då! Så himla mysigt med en bebis, kanske jag kan få sniffa lite bebis sen om jag har tur :-)

    Kram Emilie

    SvaraRadera