lördag 16 februari 2013

tröttelitrött


Lite trött, mycket trött, jättetrött, superdupertrött. Kan man bli annat när man har en liten nattuggla i huset? Nejdå, jag skyller inte hela min trötthet på lillan (även om det vore en dröm att få sova en hel natt). Den här vintern kommer jag nog minnas som en härlig kombo av skolstart, bacillusker och sömnbrist. Men som en av er skrev till mig förut - sova kan man göra när man blir pensionär. Kanske får det vara mottot för resten av småbarnsåren ;o)

Kram på er alla fina och tack för era goa kommentarer!
Lina

PS. Lite ljust och gott i vardagsrummet piggar upp litelite. Lilleman har placerat sin fika-/fruktskål på soffbordets undre hylla. Sötgöte där!

6 kommentarer:

  1. Önska kan man ju......men man överlever, även om man inte tror det<3 Och jag lovar, ni får sova sen. Många Ha det bäst kramar //E-beth

    SvaraRadera
  2. Kämpa på min fina vän 💗 Tro mig, jag vet hur tungt det är, och jag är djupt imponerad av dig. Alltid lika positiv, varm och fin :)
    Det skulle ju verkligen räcka med de små nattugglorna, men denna vinter går nog till mannaminne med sina baciller. Och utöver det pluggar du. Superstrongt, supermamma är vad du är :)
    Och Superwoman också ;) Hatten av för dig Lina,
    Varm kram från tröttMia ;)

    SvaraRadera
  3. Tröttmössa här med =) Vak nätter, och just som jag trodde att killen blivit bättre, vilket han har så är det lilla Michelles tur.
    Kämpa på vännen, nattugglorna blir morgon ugglor med tiden *hihi* då får vi väcka dom istället =)
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder! :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej på dig!
    Läste ett reportage i Leva & Bo om ert hem idag! Såååå himla fint alltså. Kommer kika in här fler gånger:))
    Hoppas du får en piggare dag imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Vad roligt att du hittat hit och gillar bloggen! Det gör mig jätteglad! Nåt som gör mig mindre glad är att Expressen redigerat bilderna så att golvet inte ser riktigt klokt ut. Nåväl, här på bloggen ser du hur det ser ut i verkligheten ;o)
      Kramar Lina

      Radera