måndag 28 april 2014

pricken över i

 
SPA-present

I lördags bjöd jag ut min rara kusin Linda som fyllde 30 år. Vi skulle ha en lugn dag tillsammans. Först tog vi en skön promenad i solen längs strandpromenaden i Sigtuna (vi pratade om ditten och datten och jag hade faktiskt lite svårt att hålla mig när hon berättade att hennes DRÖM var en spa-weekend). 

Sedan åkte vi till Radisson Blu vid Arlanda för att äta gott. Vi blev placerade vid ett bord för två och jag hann inte mer än att sätta mig innan jag var tvungen att "springa på toa". I själva verket sprang jag och servitören till ett annat rum där femton hemliga gäster väntade. Kusin vitamin fick sig allt en tår i ögat och tappade hakan ordentligt när hon fick se och höra sina nära och kära komma emot henne och sjunga "Ja må hon leva".

Vi flyttade till ett långbord, där vi åt och drack mycket gott! Givetvis serverades det även en underbar tårta med 30 ljus. Och så var det presenten - en liten må-bra-låda och ett presentkort till en spa-weekend, från oss alla.

På söndagen fortsatte firandet med en heldag på Gröna Lund. Så lyckat alltihop! 

Ett varmt tack
- till alla nära och kära som kom!
- till alla inblandade på Radisson Blu för ert härliga engagemang och den goda maten!
- till Bravida för en kul dag på Grönan! 

Och sist men inte minst. Tack till vädergudarna och den strålande solen som blev pricken över i. 

Kramar Lina

1 kommentar:

  1. Fina presenter i fint arrangemang. Vilken födelsedag hon fick, mysigt värre å sååå mycket kuligt ni hittade på :D
    Kraam å trevlig helg// E-beth

    SvaraRadera