torsdag 12 juni 2014

in L.O.V.E. (del 2)

Koppar

Linnegardiner och kopparstång

schysst skalle...

...med tjusiga horn

Flera tomma ramar och bröllopsfotot förstås


Här kommer fler detaljer från sovrummet. Mycket grått - ja! Oja! Men många underbara material och många härliga kontraster mellan hårt och mjukt. Och det bästa av allt - enkelheten. Inget krafs. 

Jag är lite småförtjust i horn av olika slag, men det var klurigt att hitta rätt. Lagom stort med nätta, fina former, utan att kännas litet och mesigt. Och så rätt färg. Jag som först var inne på gråvita horn ändrade mig och gillar verkligen de bruna detaljerna som nu finns lite här och var i rummet.

Koppardetaljerna fyndade jag såklart hemma bland gömmorna. Nu är det bara den där lampan kvar. Det där med att saker och ting ska "trilla ner" i brevlådan verkar inte hända mig så ofta. Ett nedrans väntande på saker och ting. Det var bara leveransen av kalklitiren från Inreda.com som funkade klockrent. 

Nåväl! Kram på er :o)
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar