måndag 8 december 2014

julklappstips!

Skålarna "Swedish Grace"
Tidningsprenumeration och finfina skålar från Rörstrand

Mina skålar fyllde jag med godsaker i form av
fetaost, färska fikon, valnötter, oliver och olivolja.



Passa på vet´ja! Till dig själv eller någon du tycker om. Ni - mina härliga läsare får ett fint erbjudande på en tidningsprenumeration: 3 nummer av Allt om Fritidshus och två jättefina skålar från Rörstrand. För endast 79 kr (+porto 34:50 kr).

Jag brukar ofta ge bort tidningsprenumerationer i present. Alltid lika uppskattat! Och nu närmar sig julen, så detta är ju toppen! Tidningen är fylld av inspiration, goda råd och hemma hos-reportage. Lätt att ta till sig och passar kille som tjej! Klockrent om ni frågar mig ;-)

För att ta del av erbjudandet, klicka här.

Kram på er!
Lina

2 kommentarer: