söndag 31 maj 2015

Galet golv å galna gåvor!

Håll till godo, här kommer en liten uppdatering från butikslokalen (mobilbilder).

Golvet ja! Galet å underbart!

Ljuvlig gåva som ni redan sett - det gamla fönstret! Tack kusin Mona!

Galen gåva från Norrland - ljuvliga pardörrar! Tusen tack Sandra!

Ja, ni ser ju! Galet golv å galna gåvor!

Tänk vilka vänliga själar det finns! Jag är så tacksam över "presenterna" från mina nära och kära!

Det är inte plättlätt att välja färg till lokalen, men jag vill att det ska vara ett inspirerande ställe. Här får jag chansen att vara lite busig och använda mycket färg. Det gäller att VÅGA! Ni som inte visste att jag är svag för grönt... ja, då vet ni nu ;-) Fönstret fick behållas i originalfärgen, men pardörrarna hade inte riktigt rätt grön nyans, så jag fräschade till dem lite. Jag återkommer med info om färger och nyanser framöver. 


På sista bilden ser ni schabloner till golvet - ja, VÅGA var det! Bästa Emilie har hjälpt mig att ta fram dem. TACK!  

Fortsättning följer!
Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Gu, det börjar ju se riktigt klart och snyggt ut!! Vad spännande!! Du får höra av dig med "save the date" när man får komma å titta!! Kram Elenor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara!!!! Den 13-14 juni är det invigning! Tjohoo!
      Kramar

      Radera