torsdag 6 augusti 2015

Lovely färgklick


Dagens projekt - ett soffbord i blålila toner

Kulören är en egen mix av Chalk Paint™


Även ljusstakarna är målade med Chalk Paint™




Ett soffbord kom in, fick en touch med penseln och vände om. Vaxet hade knappt hunnit torka innan bordet hoppade in i en bil och for iväg. Kul, kul, himla kul! 

Ni som varit i butiken senaste tiden ser att jag inte riktigt hinner med. Det står halvfärdiga möbelprojekt på längden och tvären. Min verkstad är för liten så jag står i butiken och målar, men det går det med och jag märker att ni är intresserade av själva förvandlingen. Att få se vad Chalk Paint™ by Annie Sloan kan göra! Underverk! Tack för att ni både förstår, shoppar och hejar på i röran. Det är nog så här det ska vara här hos mig. Gamla saker flyttar in, får kärlek och flyttar ut. 

TUSEN TACK till världens bästa mamma som hjälper mig med målarprojekten!! Det här hade varit svårt (jäkligt svårt) att hinna med utan din hjälp!

Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar