onsdag 30 september 2015

OBS! 20% rabatt tors-lör (v.40)

Silvrigt och höstigt


Härlig rost

PotteryJo i härliga färger

Mera PotteryJo


Vackert vitt funkar alltid

Oh no! Första oktober redan imorgon?! Enligt almanackan ja. Det var som tusan! Vart tog september vägen? Det går fort när man har roligt sägs det ju och jag måste hålla med. Att äntligen jobba med det jag brinner för och känna att det går bra och att det uppskattas av er. Ja, inte undra på att månaderna rusar iväg. Ikväll kör jag månadens sjätte och sista introduktionskurs. 

Imorgon är det en ny månad med nya tag! Hösten är här och jag vet inte om det är så mycket fira egentligen... Men lite uppmuntran blir det kanske istället när jag denna vecka bjuder på 20% rabatt på allt i butiken utom färg och övriga Annie Sloan-produkter. Det gäller alltså möbler, inredningsdetaljer, presentartiklar, glas, porslin, krukor, lyktor med mera. Av vissa saker finns det bara en eller ett fåtal kvar, så det är förstås först till kvarn!

Varmt välkomna till gårdsbutiken i Brunnby Märsta!

Torsdag-Fredag 11-18
Lördag 11-15

Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar