måndag 23 november 2015

Snart första advent och julmarknad

Hjärta, gran och stjärna i skinn, 59 kr/st

Tack och lov för lite frost som gör att första advent inte känns helt bakvänt. Det kändes ju lite lurigt att tänka advent när gräset fortfarande var grönt. Nåväl, det är inte jul än och mycket kan hända med vädret innan dess. Vi får väl se om hästsläden ska få åka på snön eller på släpkärran i år (ni som följt mig ett tag vet vad jag tänker på).

På söndag är det iallafall första advent och jag beger mig till Sigtunas mysiga julmarknad. Jag tar med mig lite godbitar från butiken, så kom och hälsa på mig där vet'ja! Min rara vän Emilie har sytt ett härligt gäng mössor som också är till försäljning då.

I december är butiken öppen även på söndagar kl. 11-15 och jag hoppas ni kikar förbi då! Fredagen den 11:e december kommer jag stänga tidigare för att fira Lucia på förskolan. 

Ta hand om er!
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar