torsdag 9 juni 2016

tillgång till världens bästa färg



Att ha egen butik innebär ibland att man måste trolla med tider och scheman, särskilt så här i skolavslutningstider. Jag vill ju inte behöva stänga butiken eftersom jag ju vet att ni behöver tillgång till världens bästa färg!

I eftermiddag är det avslutning på förskolan och jag ska nu jobba några timmar innan jag smiter iväg med picknick-korgen. Kikar in här för att meddela att jag smiter ca 14:00 idag, men snällaste mamsen är på plats i butiken så det går såklart jättebra att komma ända fram till kl. 18:00 idag.

Imorgon bitti är det skolavslutning och det kan hända att jag öppnar butiken några minuter efter elva. Bara så ni vet.

Ja, och lördag. Då är jag på plats precis som vanligt mellan kl. 11 och 15.

Varmt välkomna!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar