onsdag 14 september 2016

nytt under himlen

Plåtskylt "I love you to the moon", 149 kr
(35x26,5 cm)

STARS svartvita underlägg, 139 kr (4-pack)

Beslag, 55 kr

Beslag med nyckelhål, 65 kr. Beslag utan nyckelhål, 55 kr.

Jag längtar alltid till torsdag - veckans första dag i butiken. Jag älskar att vara där och när butiken är öppen kan jag ju inte flänga runt utan är på plats hela dagen och packar upp nyheter, blandar färger, målar, fixar och möblerar om. Älskar't! Och så får jag ju träffa er - härliga, inspirerande kunder från när och fjärran (tänk att ni hittar ut till mig ute på vishan!) och det är alltid lika roligt att få ta del av era spännande inredningsprojekt. Hoppas vi ses denna vecka också! 

Varmt välkomna tors-fre 11-18 och lör 11-15.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar