måndag 26 november 2018

Nya sovrummet




Hallå hej! Ni som följer mig på sociala medier har säkert redan sett sneakpeak'en från vårt nyfixade sovrum... men här kommer bilderna igen. Jag ska bjuda på fler bilder och utförligare beskrivning av hur vi gick tillväga med renoveringen (hur man t.ex. målar över kalklitir… puh!).

Nu är väggarna målade med Annie Sloan Wall Paint Graphite - hur fint som helst och inte alls för mörkt enligt oss. Sänggaveln är en jättestor (180x180) tempeltavla i trä med guldskimmer och lyfter hela rummet. Den kostar 3990kr och går att beställa via min butik. Nästa leverans är i januari, så meddela mig om du vill beställa.

Ni hänger väl med på Instagram: linapalandet och Facebook: Lina på Landet och gruppen Chalk Paint hos Lina på Landet.

Kram på er!
Lina

PS! Denna vecka behöver jag tyvärr hålla stängt på onsdag. Jag har dock kvällskurs imorgon tisdag och det går förstås jättebra att komma förbi och handla då (kl. 17:30-20:30).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar