lördag 13 juli 2019

Kungligt blått





Många skåp har jag sett och förvandlat, men inget som detta. Gedigen ek från topp till tå och jag behöver väl därmed inte skriva hur mycket armstyrka som behövs för att flytta det... ;-) 

Skåpet har så otroligt fina beslag och detaljer. Allt är så välgjort. Det enda som saknades var en nyckel, men med lite letande och fixande så löste vi det - pappsen å ja! 

Jag brukar ofta klura fram och tillbaka över färgval men denna gång visste jag direkt. Kungligt marinblått. Det blev en egen blandning av Graphite och Napoleonic Blue som avslutades med Clear Wax. Till beslagen använde jag guldvaxet Bright Gold. 

Höjd 217 cm
Bredd 103 cm
Djup 50cm underdel och 29 cm överdel
Pris 15.900 kr

Välkommen att kika på skåpet i butiken!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar