måndag 3 februari 2020

Se sig mätt...


Blått bokskåp (sålt)

Blå ekskänk (såld)

Svart rokokobyrå (såld)

Ljusblått/grönt ekskåp (såld)

När en kund hör av sig och vill köpa fyra möbler! Nämen, WOW vad roligt!! Vilka fyra förresten, undrar jag nyfiket och får bilderna. Ehh, okej!! Ska jag skratta eller gråta? Jag är troligen inte normalt funtad när min första tanke är om jag verkligen vill sälja dem - alla guldkorn samtidigt liksom. Hejdå och butiken blir nästintill tom. Gah! Hjärtat hoppar över ett slag. Jag har nog inte riktigt sett mig mätt på dem än... Ja, alltså... I know! Kockobäng är jag! Men jo, givetvis - vilken enorm, jäkla glädje att även någon annan ser skönheten, hantverket och värdet i dessa gamla möbler som fått ny fin färg hos mig. Fantastiskt! Möblerna flyttar i mars så nu ska jag allt ta och kika på dem ordentligt och lagra i minnesbanken. 

Förra veckan vinkade jag hejdå till dessa två godbitar (se nedan). Även dessa var favoriter som jag lagt ner mycket tid och kärlek på. Alltifrån att hämta hem dem, till att se det färdiga resultatet efter ett antal penseldrag... 


Narnia nr 2 (SÅLT)

Grå skänk (SÅLD)


Kram på er alla och fortsätt gärna tipsa mig om gamla möbler / Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar