fredag 2 september 2011

Mixat


Ny läs- och pysselhörna



Charmig och gammal som gatan...

Se där! En ny liten läshörna har uppstått i vardagsrummet. Det blev en skön mix av lantlig shabby chic-stil, en smula marint och sist men inte minst lite vilda västern. Ja, varför inte?

Min gamla westernsadel och stallfönstret från byn är kära inredningsdetaljer som kommer hänga med ett bra tag. Det jag vill förändra nu är byta till träpanel på väggen. Men det görs inte av sig självt tydligen, utan innebär en hel del fix å trix med lister m.m. Men om jag önskar riktigt hårt kanske? Nåväl, nu ska jag njuta av medaljongtapeterna från Laura Ashley, för den är underbar den också.

Fredagsmys, gott folk!
Kram Lina

PS. Tack Emilie för att du är så rar ;o)

4 kommentarer:

  1. Tack själv rara du!

    Kram Emilie

    SvaraRadera
  2. Vad är det för träpanel? Liggandes? vita?
    Så nyfiken! hihi!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hm.. träpanelen ja... först och främst tänker jag mig vit liggande panel, som jag har i de andra rummen. Men det återstår att se, jag har nog tid att fundera...
    KRAM Lina

    SvaraRadera
  4. Jösssessss...vilka vackra tapeter!

    SvaraRadera