onsdag 29 maj 2013

GreenGate

GreenGate-skyltning

Charmiga produkter och härliga färger

Känsla av sommar


Charmigaste kökshandduken

Som sagt, det har varit fullt ös den senaste tiden och nu har ni sett lite av vad jag pysslat med. Först barnkalas och nu några bilder från min senaste skyltning i skolan. Uppgiften gick ut på att göra en egen skyltning, dvs välja produkt, färgsättning, komposition, ljussättning etc. 

Jag ville göra något roligt med min älskade gröna dörr (den som min mamma en gång skrapade bort färg ifrån för att sedan måla vit... men TACK OCH LOV hann jag stoppa henne i sista stund). Och vad passar väl bättre än att göra en skyltning för GreenGate med en grön dörr? ;-) 

TUSEN TACK till Inredningscompaniet i Upplands Väsby (Infra City) som var så otroligt vänliga och lånade ut alla fina GreenGate-produkter. Alltifrån härliga lampskärmar till charmiga kökshanddukar och söta sugrör. En butik väl värd ett besök (eller två!).

Tack också till rara Emilie, för lånet av den fina gröna stolen. Vilken skatt! Vi får se vad jag ska hitta på med den gröna dörren härnäst. Jag får klura och återkomma.

Nu nya tag inför ytterligare ett kalas och nästa skyltning ;-)

Kram på er och tack för att ni kikar in!
Lina


4 kommentarer:

  1. Jag tycker du kan ha dörren som bord! Sätt bara såna vanliga träbockar under, kan bli jättefin skyltning. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dörren hamnar nog inte i någon mer skyltning. Nu är den tillbaka i Lillasysters rum (med den blåa sidan fram) fast jag är sugen på att göra något kul med den gröna nu... :-)

      Radera
  2. Yes! Yes! Yes!.......you did it again ;D;D
    Kram/E-beth

    SvaraRadera