fredag 3 maj 2013

hipp som happ

Hallen i svart och vitt

Det är mycket som ska hinnas med på ett dygn och som ni har märkt har det blivit lite glesare mellan blogginläggen här hos mig. Tro bara inte att jag har planer på att "lägga ner" ;-) Nejdå. Att blogga är superduperskoj och att ni kikar in är ju helt fantastiskt! Det är bara det att mitt dygn är på tok för kort. Jag gör vad jag kan för att hinna med allt jag vill. Mest fokus är det förstås på mina älskade små hjärtan. Jag ger dem så mycket tid och kärlek jag kan (men för den sakens skull behöver inte den kreativa Linan försvinna).

Alltså. Bara så ni vet att det kan bli lite hipp som happ med inläggen ett tag framöver. Det blir vad det blir, helt enkelt. Lite nu och lite då. I skolan har vi några skyltningar kvar innan "sommarlovet" och allt kommer jag förstås visa här. Tro inget annat ;-)

Varma kramar till er alla!
Lina

PS. Häng med linapalandet på Instagram för bilder var och varannan dag. Himlans vad smidigt det är att lägga upp bilder där, lätt som en plätt ;-)


2 kommentarer:

  1. Du prioriterar helt rätt, älskade vännen.
    Vi (iaf jag) tänker inte ge upp, kollar upp dig
    lite då och då ;)

    Önskar Er en fin helg // Stor-kramen E-beth

    SvaraRadera