fredag 12 september 2014

Hösten är här...

Hortensia från mamsens trädgård




Hösten är här och jag längtar efter lite mörkare färger. Känner för att måla och fixa lite nytt här hemma och det lutar åt att det är ett eller annat skåp som kommer "åka dit". De vita skåpen känns lite trista och kanske lite för gulliga... eller så har jag bara lessnat efter många år av vitt, vitt, vitt. Ja, jag klurar alltså på att måla... men vilken färg...? Svart, grått eller varför inte grönt? Hm. Det tål att tänkas på!

Kram på er och trevlig helg!
Lina

2 kommentarer:

  1. Så fina hortensior..=)
    Mmm, det kan nog vara så att man vill ha lite förändring nu. Jag gillar den sobra grå.. Det blir liksom lite kompromiss.
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nämen! Börjar du tröttna på vitt? Och med grönt förutsätter jag att du menar ärggrönt...
    Underbar bukett från din mammas hortensia. I all enkelhet är det det vackraste!

    SvaraRadera