tisdag 8 december 2015

stiligt vitrinskåp till salu


Vitrinskåp, 12000 kr

Jag vet. Jag är ombytlig. Iallafall när det gäller möbler. Men jaa, nää... det här skåpet trodde jag faktiskt inte att jag skulle vinka hejdå till. Galet stiligt! Och så som jag har målat, vaxat och fixat! Men. Jag kan alltid ändra mig. Ni vet...

Jag har målat mycket åt andra på sistone och nu vill jag göra något kul här hemma. Vi har alltid haft ett vitrinskåp mot den här väggen i vardagsrummet, men nu vill vi (hm... okej - jag) göra om lite. Jag har ingen aning om vilken slags möbel som ska få stå där istället, men troligen kommer ett annat vitrinskåp hamna på en annan plats och vi behöver ju inte två (även om jag gärna skulle samla på dem). Nåväl. Ett nytt hem sökes alltså.

Färg: Graphite och French Linen
Bredd: 155 cm
Höjd: 206 cm
Djup: 44 cm nederdel och 34 cm överdel
Pris: 12000 kr


Kontakt: lina.antelin@gmail.com eller 070-4951629

Väl mött / Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar