söndag 31 december 2017

Tillbakablick 2017

Januari 2017
Året börjar med "säkra kort" i svart och blått.

Februari 2017
Lite ljusare toner i turkost och grått.

Mars 2017
Lite mjuk pastell smyger sig in bland det gråa.

April 2017
Mer grått än svart, men blågröna toner gillas.

Maj 2017
Lite vitt för omväxlings skull.

Juni 2017
Olika nyanser av grått är poppis!

Juli 2017
Fina blickfång, både neutrala och lite mer utstickande.

Augusti 2017
Åter till gråa vackra toner.

September 2017
Dags för mera favoritfärger - blått och grönt.

Oktober 2017
Nya härliga färgen LemLem lanseras!

November 2017
Färgglada målningsuppdrag tar fart, tjoho!

December 2017
Året avslutas med både neutralt och färgglatt.

Årets sista dag! Och vilket år sen! Nu när jag tittar tillbaka bland bilderna så inser jag att jag varit ganska flitig. Bilderna här ovanför är inte alla möbler som renoverats under året... Och ja, alla dessa möbler, stora som små, som hämtas, burits, fraktats, lagats, tvättats, målats, vaxats och slutligen flyttat till sina nya hem. Det är lite coolt ändå. Jag räknade med att sälja ungefär en möbel i månaden och behöver väl inte skriva hur jäkla glad jag är som fått snurr på min lilla dröm. Nu har det gått 2,5 år sen invigningen och det är fortfarande lika roligt att prata färg med er och måla alla dessa underbara möbler. Under året har jag också börjat ta emot målningsuppdrag, vilket hittills varit både roligt och utmanande!

Som de flesta vet är verksta'n på gång, men det har kommit mycket annat emellan (jag kommer att dela lite bilder här framöver). Snart så... :-)

Jag önskar att det nya året får fortsätta så här och jag blir så varm i hjärtat när ni kommer förbi och hejar på. Tusen och åter tusen tack till alla kunder för detta år! Och tusen tack till alla som hjälper mig på alla möjliga sätt!

Kram och Gott Nytt År!
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar