måndag 28 maj 2018

Lina i Stan

Lokalen på St Eriks Torg 

Välkommen in!

Ateljé Lilla Valvet

Nu på onsdag är det alltså dags att öppna denna charmiga lilla dörr! Platsen är St Eriks Torg mitt i Uppsala och den lilla lokalen ligger i ett av valven i huset nedanför domkyrkan. Det är en historisk byggnad från 1200-talet och den k-märkta lokalen är liten, men fantastisk! Den blir nästan som ett showroom med några handplockade möbler och inredningsdetaljer. Huvudfokus är givetvis världens bäst färg Annie Sloan Chalk Paint™ och på sikt planeras målarkurser här. Lokalen kallas "Ateljé Lilla Valvet" och jag hyr till en början endast en dag per vecka. Det kommer troligen vara flera andra spännande event i lokalen när jag inte är på plats. Jag hojtar till när jag hör att det är något på gång.
Lina på Landet (i Märsta) har öppet som vanligt i stort sett hela sommaren. Jag hojtar givetvis till här och på alla sociala medier om jag behöver stänga någon dag. 

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar