söndag 7 oktober 2018

Hur rart?

Vackra rosor och kuddfodral i sammet




Hur rart är det inte att oväntat få en bukett rosor och en varm kram! Från en nöjd kund som ville visa sin uppskattning. Jag blir ju liksom fylld till bredden av glädje och värme!

Och så efter lördagens och arbetsveckans slut tog jag som vanligt min korg (som fungerar bättre än en handväska till och från butiken) och la ner det jag behövde bära med mig hem. Och så såg jag ju hur fint det var med de rosa rosorna mot de mörkgröna kuddfodralen i sammet ;-)

Korgen har sedan tidigare piffats med små rosa sidenband av min go'a lilla tös. Hon klippte sönder ett skärp till en av sina festklänningar klänningar för att göra fint. Vad ska man säga då, älskade unge! <3

Tack alla fina människor!
Kram Lina

PS. Ja, kuddfodralen finns förstås till försäljning i butiken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar