söndag 13 februari 2011

Klart grabben ska ha en docksäng

Gammal docksäng med gummihjul

Tilda Godnatt-ängel

I helgen har bästa svägerskan visat mig runt till flera roliga loppisar i Västerås. Synd att jag inte hade en STOR släpkärra med mig, för då hade jag minsann fått med mig både det och andra hem. Nej, istället fick det bli några småsaker som nätt och jämnt rymdes i bagageluckan. Bland annat en ny stadig docksäng.

Elvin har minst femtioelva traktorer med diverse tillhörande släp. Men för 17 gubbar, han har ju levt ett och ett halvt år utan en endaste docka. Givetvis köpte jag genast en söt docka och docksäng till honom. Vad glad jag blev när han med detsamma började bädda ner dockan (och sig själv). Klart han ska bädda ner sig själv också, men nu får det bli en säng som tål hans egen vikt och inte bara dockans...

Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar