torsdag 28 april 2011

Beth's kök

Charmigaste mjölpåsen i stan?

Öppna hyllplan istället för överskåp

Gammalt silver på en bricka

Delar av den ärvda underbara servisen

Maffig tallrikshylla


Fiffig idé utifrån tre enkla brädor

Sött på köksbänken

I det här skåpet finns massor att kika på!

Min kära svägerska har tusentals idéer, tips och typ flera ton av inspiration, så jag brukar tjata lite om att hon ska ordna en egen blogg.... men i väntan på att jag ska lyckas med övertalningen, så kommer jag ta med kameran så fort jag gör ett besök hemma hos henne. Såde'så! ;o)

Skojsigt är att nästan varje pryl i Beth's hem har en historia, eftersom hon har ärvt massa fina ting! Ja, mycket nytt har hon såklart också, men hon är en fena på att spara de gamla guldkornen.

Som jag nämnt tidigare kommer det här på bloggen dyka upp bilder från lite varstans... Jag har inte visat bilder från alla rum och vrår i vårt hus än, men jag tycker det är skoj att visa andras idéer emellanåt. Och så hoppas jag bli färdig med något nytt "projekt" snart. 

Det får bli lite gott & blandat helt enkelt...

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Tjata mera Lina!!! snälla ;)
    Bilderna blev så fina, du kan du <3

    Kram E-beth

    SvaraRadera