måndag 25 april 2011

Välkommen till världen

Vagga, babymobil och lapptäcke

Inte helt lätt att slå in en vagga...



Härliga färger och mönster


Mega-cupcake och skallra


Fina Emilia!

Idag åkte jag och Emilie till vår gemensamma vän Angelica, som är nybliven mamma till sessan Emilia. Två veckor gammal, alldeles mjuk och len, gosig och så så LITEN. Behöver jag säga mer? Hon hade kanske fått plats i min handväska, men jag försökte faktiskt inte ens... det var bara att åka hem, varm i hjärtat, och snusa på min egen guldklimp!

En liten "välkommen-till-världen-present" hade vi förstås med oss till Emilia. På vaggan textade vi hennes namn, födelsedatum, -klockslag, -vikt och -längd samt texten "se till mig som liten är". Ett handsytt lapptäcke i pastellfärger och matchande babymobil, cupcake och skallra fick hon också.

Tack för titten och goset!! Varma kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Men ojojoj såå fint, så sött så gulligt till en bedårande liten tös. Den lilla tösen kan skatta sig lycklig med er två i vänkretsen =)
    Och jag med, tack söta för den ursöta gulliga lilla blomman med tillhörande piff, inte ska ju du behöva byta ut mina mission impossibel blommor, haha...
    Och cupcakeén var ju precis så söt som jag trodde. Tack söta, kommer över med lite tack strax. Kraam / Mia

    SvaraRadera
  2. Tack snällaste Mia!! KRAAAAM ;o)

    SvaraRadera