onsdag 26 oktober 2011

Värst vad höstigt allting blivit

Så här års är det bara löven som tar en sväng om på dansbanan

Behöver jag leta fram krattan snart?


Hm... en mintgrön regel är funnen

Kanske kan bli nåt?


Jag omges just nu av riktigt gula träd. Det känns som de lyser upp i höstmörkret och på något underligt vis skänker de lite energi. Undrar bara om den energin kan lagras på lämpligt ställe till dess att krattan ska plockas fram... Det är ju ett och annat löv där uppe i skyn. Som ska ner. Allihopa! 

Äsch, det förtränger jag en stund till. Nu en kopp te...

Ha det fint!
Kram Lina

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst är det härligt med alla fina färger
    Gillar den friska luften på hösten!
    Vi har också massor av löv
    Ha en jättefin dag kram Tina!!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, medan du snaskar i dig och myser med mammorna passar jag på att uppdatera mig här, nu har det ramlat in massa härligheter igen. Älskar att du smyger in lite ny "varm" fäärf, gör sig mkt bra på bild. Toksnygga gardiner. Åå jag tror jag ska flytta in i ditt gärstrum som er gärst =) Kram Mia, nästa mama träff hoppas jag att jag är med på =)

    SvaraRadera
  3. jag menade ju naturligtvis färg ;)

    SvaraRadera
  4. Mia, du var nog den som behövde kalorierna mest igår. Vi blev riktigt bortskämda med underbar mat och fika! Hoppas vi ses snart! Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera