lördag 3 mars 2012

Lästips

Aftonbladets bilaga Härligt hemma, 3-4 mars 2012






Idag blir det givetvis ett litet lästips. Denna helg finns vårt hem nämligen med i Aftonbladets bilaga Härligt hemma. Utan att låta alltför egotrippad är det fantastiskt spännande att se och läsa hur andra ser på vårt hem. Själv ser jag ju det varje dag...

Jag tycker att både text och bilder var toppen och det var riktigt roligt att det blev flera sidor. Jag saknade förstås någon info om bloggen för de som kanske blev nyfikna på stallfönster och takbjälkar. Men jag hoppas att folk hittar hit ändå ;o) 

Jag har knappt vågat kika på bloggens statistik eftersom jag varit lite slarvig med inlägg de senaste månaderna. Men häromdagen kikade jag och såg att det den senaste månaden var ca 3500 läsare som varit här och kikat. Det hade jag inte trott. 

Varmt välkomna önskar jag nya läsare.

Må så gott! Kram Lina

4 kommentarer:

  1. Vad kul och spännande att få se sitt hem i en tidning!
    Man blir ju lätt hemmablind så det brukar vara extra roligt att komma hem efter en lång semester för då ser man hur fint man bor =)

    Ha de gott du o magen!
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Och grattis till bebisen! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hittade hit av en slump, sökte på dopstol men GUD vilket underbart hem du har, jag har nog aldrig sett något så inbjudande & vackert. Herregud! :) Varje bild är tagen som ur en inredningstidning.

    Dopstol du hade målat är otroligt vacker, det är inte så att man kan beställa en sån utav dig?

    Mvh

    Pernilla

    SvaraRadera
  4. Tack tack!! <3

    Pernilla, kul att du gillade dopstolen!! Jag kanske kan ordna en stol till dig. Du når mig på linapalandet@gmail.com

    Kram Lina

    SvaraRadera