fredag 18 januari 2013

inspirationsinjektion



Idag har vi sjukstuga här hemma. Burr och blä! Jag och Lillasyster flydde illa kvickt och har helt enkelt försökt hålla oss så långt borta från de ruggiga magbacillerna som möjligt. Bland annat blev det en liten tripp till Formex-mässan tillsammans med härliga Jeanette. Härligt med en rejäl inspirationsinjektion! Så mycket snyggt! Alltifrån läckra lampor och mjuka kuddar till de ruffa lastpallarna som inredningsdetaljerna står uppradade på. Tänk vad fantastiskt roligt och kreativt det måste vara att få inreda mässmontrar!

Önskar er alla oändligt med fredagsmys! 
Kramar Lina 
(en extra kram till härliga Jeanette för en finfin dag)

PS1. Om jag inte minns helt fel kommer ljusstakarna på bilden från Indiska (och de har nog ett par år på nacken).
PS2. Om några dagar fyller bloggen 2 år och jag tänker då bjuda på favoriterna från året som gått, månad för månad...


3 kommentarer:

  1. Hej Lina!
    Tack för dina rara ord.
    Så otroligt fint du har det i ditt hem.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Inge vidare med sjukstuga krya på er!!!
    Roligt med formex
    Så fint och så mycke att titta på
    Önskar dig och familjen en fin helg
    Kramar

    SvaraRadera
  3. God morgon fina !

    Hoppas hoppas verklogenbatt ni slipper magsjukan.
    Dom basillerna är inga roliga.
    Så kul med Formexs mässan. visst är det så nycket fint där så man blir helt sjuk ;)

    Nej nu måste jag upp. Fastnade här i bloggvärlden men det är ju också så trevligt ! ;)

    Ha nu en fin fin helg !

    En varm kram från Mig

    SvaraRadera