tisdag 23 april 2013

tulpanbomb?


maffiga tulpaner i matsalen

vitt är vackert



Enkla, vita och så otroligt vackra. Nu ser det kanske ut som att jag blivit lite koko i kolan och överdrivit en smula... och det har jag nog också... ;o)

Jag och härliga vännen Jeanette tänkte ta med ett gäng tulpaner till kvällens skyltningspass i skolan. Och ni vet ju hur litet ett 10-pack tulpaner känns när man köper dem... yttepytte! Skickade karln min att köpa ett gäng på Hötorget igår och sen räckte det med att de stod över natten och vips var de tre gånger så stora! *skratt* 

Härliga är de och det känns riktigt lyxigt att ha så här maffiga blommor hemma utan att det är en enda bemärkelsedag i närheten... Love it!!!

Önskar er en fin dag!
Kramar Lina



3 kommentarer:

  1. Jätte fint ! Ha en fin dag ! kram frå mig

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var jättefint med massor av tulpaner, och vita dessutom, så snyggt.
    Hoppas du mår fint, kramen

    SvaraRadera
  3. Så härligt med ett maffigt fång vita tulpaner!=)

    SvaraRadera